niedziela, 27 lutego 2011

Ostatni dzień warsztatów Foto - inspiracje i Rytm miasteczka

Dnia 25 lutego 2011 roku odbyły się ostatnie warsztaty pt. "Małe miasto przestrzeń działań twórczych".
Ten dzień był jak dla mnie najfajniejszym z całych warsztatów, cała nasza grupa (klasa) wzięła udział w zaprojektowaniu szablonów, które póżniej zostały namalowane sprejami na ścianach za kinem. Następne zadanie którego podjeliśmy się była krótka animacja filmowa.. która wywarła na mnie olbrzymi szok, gdy zobaczyłem animacje naszej grupy byłem bardzo mile zaskoczony, że coś tak pięknego i śmiesznego zostało przez nas stworzone!
Na koniec warsztatów wyszliśmy całą grupą na happening. Chodziliśmy po mieście z rozłożonymi parasolami pod którymi grupka ludzi przechodziła, a reszta ludzi stała i nie wiedziała o co nam chodzi. Te warsztaty dały mi dużo do zrozumienia, że każdy człowiek może stworzyć coś ciekawego i wynieść swój pomysł na ulice.
Z okazji kończących się warsztatów chciałbym podziękować za mile spędzone chwile wszystkim opiekunom, którzy wspierali nas i dodawali otuchy. :)
Michał

0 komentarze:

Prześlij komentarz