poniedziałek, 14 lutego 2011

Pierwszy dzień warsztatów - Twórcza Eksploracja Przestrzeni

Na pierwszych zajęciach zostałyśmy miło zaskoczone. Spodziewałyśmy się nudnych wykładów i bezczynnego siedzenia na krzesłach, jednak szybko przekonałyśmy się, że spotkanie jest nie tylko ciekawe, ale również pozwala nam na pokazanie siebie, swojej osobowości oraz zainteresowań w różnego rodzaju zadaniach grupowych. Jednym z nich, które spodobało nam się najbardziej było przeprowadzenie ulicznej sondy, która pokazała nam m.in. opinie olecczan na temat naszej miejscowości. Dzięki prowadzącym panowała miła atmosfera sprzyjająca twórczemu myśleniu. Całość dodała nam motywacji oraz chęci do działania i tworzenia własnych inicjatyw. Nie możemy doczekać się kolejnych zajęć.


Dzisiejsze warsztaty wspominam bardzo miło. Najbardziej cieszyłam się z wyjścia do miasta, do ludzi, na przeprowadzenie sondy ulicznej. Dzięki temu poczułam się przez chwilę jak dziennikarka. Bardzo spodobała mi się zabawa w skojarzenia związane z domem. Dzięki tym warsztatom zdobyłam nowe doświadczenia, mam nadzieję, że pomogą mi się określić, wskazać jakąś drogę życiową. Wspaniałą atmosferę zawdzięczam wspaniałym animatorkom, Ani i Asi, dziękuję za wspaniałą zabawę.
Czekam z niecierpliwością na następne zajęcia.
Marta




0 komentarze:

Prześlij komentarz